Úvod Kariéra Představujeme se Představujeme: Management

Představujeme naše týmy

 

Management


Marcel Soural, předseda představenstva


Je zakladatelem, jediným akcionářem a současně i předsedou představenstva koncernu. Firmu Trigema založil se dvěma kamarády kvůli první zakázce – stavbě supermarketu v Liberci. Tuto práci však nakonec dostala jiná společnost, tak Trigema začala opravovat ploty. Za rok měli tři zakázky, nenechali se však odradit a výsledkem je současná podoba skupiny Trigema.

Je rovněž členem správní rady Centra Paraple, vedle toho také členem správní rady Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí (ARTN), externím členem Vědecké rady ČVUT Fakulty stavební a členem České komory autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě.

Na otázku ohledně koníčků většinou odpovídá: "Občas se mě lidé ptají, proč pořád tolik pracuji a víc si neužívám. Ale já bych se bez práce zbláznil. Přece bych jen neseděl doma nebo cestoval nebo pil víno. To by nemuselo dopadnout dobře (smích). Mě teď nejvíce baví připravovat větší projekty, které mění tvář daného místa a mění ji k lepšímu. Nechci za každou cenu lokality vytěžovat z byznysového hlediska, mám naopak radost, když se povede projekt, na který budu moct být pyšný i za deset dvacet let. Takže dbám extrémně na to, aby naše stavby byly výjimečné a hravé. A každá trochu jiná. To českým městům pořád chybí."

Karel Branda, člen představenstva Trigema a.s.


Karel Branda (*1964), statutární ředitel dceřiné společnosti Trigema Building. Vystudoval Stavební fakultu ČVUT. Ve společnosti Trigema působí od roku 1998, kdy nastupoval na pozici stavbyvedoucího. Předtím působil ve společnostech Klima Praha, Stapo Praha, Prefa Trmice – Eurocast a Vodohospodářské stavby Ústí nad Labem. Od roku 2007 je předsedou představenstva Trigema Building a od roku 2014 jejím statutárním ředitelem. Je zodpovědný za provozně-technickou oblast skupiny Trigema. Je také členem ČKAIT – autorizovaný inženýr v oboru vodohospodářské stavby.


Martin Malínský, člen představenstva Trigema a.s.


Martin Malínský (*1977), výkonný ředitel Trigema Real Estate vystudoval Stavební fakultu VUT v Brně se specializací na pozemní stavitelství. Poté v australském Sydney absolvoval studia e-commerce business na Winsdor Institute Of Commerce. V roce 2004 nastoupil do společnosti Trigema Real, kde působil jako obchodní ředitel. Od ledna 2011 je jednatelem společnosti Trigema Development a od 2014 statutárním ředitelem subkoncernu Trigema Real Estate. Je zejména odpovědný za akvizice a řízení všech aktuálních developerských projektů. Zastupuje Trigemu i v rámci Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí, je členem ČKAIT – autorizovaný inženýr v oboru pozemních staveb.

Petr Bělina, člen představenstva Trigema a.s.


Petr Bělina (*1976) pracuje v Trigema více než 8 let. Ve svých předchozích zaměstnáních působil mimo jiné jako projektant, stavbyvedoucí a technický dozor investora v rámci bytové výstavby. Před nástupem do Trigemy pracoval na pozici zástupce jednoho ze subdodavatelů naší společnosti. Svou misi v Trigemě původně zahajoval jako reklamační technik. Od té doby prošel v rámci Trigema Building celou řadou pracovních uplatnění, a to až na pozici výrobního ředitele této společnosti. Ve volném čase se zajímá například o literaturu faktu, historii a zdravý životní styl.


Michal Netolický, marketingový ředitel Trigema a.s.


Michal Netolický (*1981), člen představenstva a marketingový ředitel skupiny Trigema. Vystudoval fakultu managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Ve společnosti Trigema působí od roku 2010, kam nastupoval s tříletou praxí z obchodu a marketingu v malé obchodní společnosti. Ve společnosti je zodpovědný za brand management, marketing a prodej developerských projektů. Dále pak za marketingové aktivity dalších dceřiných společností, které působí v oblastech stavebnictví, facility managementu, cestovního ruchu a dalších.

Kontaktní formulář

Odesláním formuláře přijímám podmínky zpracování osobních údajů společností Trigema - jejich zpracování proběhne za účelem zaslání odpovědi na zadaný podnět a případné vytvoření obchodní nabídky.