Úvod Kariéra Představujeme se Představujeme: Marketing

Představujeme naše týmy

 

Marketingové oddělení

Kreativní a různorodá práce na řadě projektů z různých oblastí fungování Trigemy je to, v čem je činnost marketingového oddělení společnosti zajímavá. Nejen podpora prodeje a komplexní marketingová komunikace aktuálních rezidenčních projektů, tak provozu volnočasových areálů i připravovaných aktivit. Důležitá je pro nás analytická část naší práce, díky které jsme schopni využít data k lepšímu rozhodování a pružnějším reakcím na vývoj všech trhů, na kterých se pohybujeme. Jsme zapálení pro věc. To se odráží jak v širším povědomí o obchodních značkách Trigema a Trigema Chytré bydlení, tak v mediální publicitě.




Práce v marketingu je celoživotní studium...

Michal Netolický


Po téměř deseti letech ve skupině Trigema bych se mohl domnívat, že už jsem zažil vše. Každé nové ráno ale přicházím do kanceláře a očekávám novoty. Jediná jistota v oblasti marketingu je, že neexistuje jistota. Jednotlivé roky jsou si koncepčně velmi podobné, dílčí úkoly a jejich exekutiva je tak naprosto odlišná, až mě to děsí. Práce v oblasti marketingu je celoživotní studium a neustálé udržování se "v kondici"...

Fungujeme jako in-house full-service agentura, jež v minulosti outsourcovala pouze produkci tisku nebo složitější programování a kódování. V poslední době, se sílícím tlakem na specializaci marketingových činností, už se začínáme otvírat světu a spíš než specialisté se z nás stávají specializovaní manažeři. Nefungujeme pouze v oblasti komunikace a podpory prodeje, ale zakládáme si na podpoře celé společnosti z hlediska plnohodnotného marketingu vycházejícího z analytiky tvrdých dat. Na základě dlouhodobého monitoringu a analýzy developerského trhu v Praze také vznikl projekt www.flatzone.cz

Vážím si lidí, kteří si odseděli stovky hodin za počítačem nebo přemýšlením, aby vzniklo něco velmi kreativního a řemeslně kvalitně provedeného. To bohužel poučení laici nikdy nepostřehnou, že je marketing (alespoň v podání lidí tady v Trigemě) tvrdá práce, kterou nelze obelhat nebo jen tak nechat vyhnít. A upřímně, jejich mnoho. Marketingu, architektuře a vaření dnes rozumí kde kdo.

Stejně tak, jako si vážím fungování týmové práce, jako si cením každého jednoho funkčního článku této skládačky, tak mám rád kolektivní sporty. Všeobecně mě kromě práce (no, vlastně spíše placené hobby) baví aktivní odpočinek a jako bonus je mým nejcennějším koníčkem kvalitní spánek. No, v životě se moc nenudím, ale pro nudu snad nežijeme, ne?

20 let řemeslníkem komunikace...

Radek Polák, tiskový mluvčí a PR specialista


Ve třech čtvrtinách firem podle PR Klubu spadají lidé z tohoto oboru pod jejich ředitele, v jedné pětině, včetně Trigemy, pak pod marketing. To ale samozřejmě neznamená, že by se Radek nevěnoval řemeslu, jež už zhruba 20 let úspěšně dělá. K tomu se navíc díky svému organizačnímu začlenění pravidelně dostává do dalších sfér marketingové komunikace, na něž se třeba v minulosti ani tolik nezaměřoval. Komunikuje přitom doslova napříč celým holdingem. Od developmentu přes architekturu, projektování, stavbu až po cestovní ruch a vinařství. A to od nejvyšších až po ta nejnižší patra.




Zkrátka mě to baví a někdy bych raději natáhla den...

Zuzana Němečková, grafik


Po letech strávených v grafických studiích, agenturách a tiskárnách, stěhováním mezi Hradcem Králové a Prahou a jsem už téměř pět let součástí marketingového týmu v Trigemě.

Ano, první den v Trigemě není z těch, které chcete opakovat. Může vás to odradit, ale vydržte, my se tu opravdu nenudíme...

Marketingu přeci rozumí všichni a všichni ho chtějí dělat. Jen málo kdo ví, kolik se zatím skrývá “práce”. I když já jen těžko můžu říct, že je to práce. Zkrátka mě to baví a někdy bych raději natáhla den. Nastoupila jsem na pozici grafik, ale „naštěstí” to není jen grafika, kterou se v zabývám. Od návrhů webových stránek, bannerů, inzerce, tištěných i online výstupů, je to komunikace s tiskárnami, externími kolegy, fotografy, výpomoc s pořádáním eventů, poptávky, objednávky… Radosti jako jsou výroční zprávy nebo firemní magazín 3Gema.

Mám ráda rozmanitost každého dne, i když si někdy připadám jak lopata, která musí vše „naklikat”. Ale s každým odevzdaným zadáním přichází další, jiné a já se na něj těším. Díky kolegům, kteří mě zásobují podklady ke zpracování není dne, kdy bych se nudila. A jsem za to ráda.

Jen se mě, prosím, neptejte: "Kdy to bude?”

Co v Trigemě nikdy nezažiješ? Nudu, stereotyp a šeď...

Pavlína Kuricová, grafik


Co v Trigemě nikdy nezažiješ? Nudu, stereotyp a šeď...

A za to jsem vděčná, protože práce je zde různorodá a rozptyl projektů na kterých spolupracuji je opravdu velký - od analytických dat až po víno :)

Jsem jeden z článku, který zapadá do skládačky zvané "marketingový tým Trigema", kde pracuji jako grafik. Mám ráda funkcionalismus spojený s minimalismem a to se odráží i v mé grafické tvorbě. Baví mě vytvářet jednoduchý a čistý design, vizuálně přetvářet dlouhé textové informace a data do informačních grafik (infografik), díky kterým je možné prezentovat důležité informace rychle a především zajímavou jednoduchou formou i beze slov.

Kdyby se mě někdo zeptal co mě na mé práci nebaví? Tak můžu klidně říct, že na mé práci mě baví vše. Vedle kreativních úkolů, které jsou občas i velkou výzvou, je to náš marketingový tým, kde i když jsme každý charakterově jiný, tak nás spojuje to co nás baví - marketing a také náš "typický marketingový smysl pro humor", protože důležité je nebrat vše tak vážně a umět se tomu zasmát :)




Postupně se pracovně "šířím" dál...

Tereza Tříšková, specialista marketingu


Jsem Terka. Nerada se učím novým věcem a určitě nemám ráda lidi. Do nových výzev mě raději netahejte a už vůbec po mě nechtějte nic kreativního… Třeba jako abych psala sama o sobě, to by nemuselo dopadnout dobře.

Jsem ráda, když si můžu 8 hodin denně posedět v klídku, celý den být na netu a dát si občas dobrý kafe poklábosit si v kuchyňce a tak. Prakticky celý den čekám, jestli se v kuchyňce neobjeví dort a taky se modlím ať nikoho nenapadne mi dát nějakou práci.

Takže co tam ta Terka vůbec vlastně dělá..

Po pravdě, jsem takový ten pracovník, co se snaží fušovat úplně do všeho. Začalo to celkem nenápadně do marketingu jsem přešla v rámci oddělení před pár měsíci. Prvotně jsem byla administrativní podpora s pár drobnými úkoly. Postupně jsme se začala šířit dál, řekněme jako jakási „nákaza“ a začala se angažovat v interní komunikaci, koordinaci komunikace s okolním světem a podařilo se mi získat do svých spárů i marketing Monínce, co bude příště? Kdo ví..

Onlinem žiju...

Lucie Kozlová, online specialista


V Trigemě mám na starosti online marketing napříč všemi kanály. Onlinem žiju a jelikož se v této marketingové oblasti mnohé často mění, snažím se jít s trendy a rozvíjet svoje znalosti a schopnosti. Pracuju tady se skvělým týmem lidí, vzájemně si pomáháme a celkově je pro mě práce v Trigemě naplňující. Také se mi moc líbí rozmanitost práce na různých projektech a to, jak se je tady snažíme kolektivně zlepšovat. Vždycky se snažím v práci ze sebe vymáčknout to nejlepší co umím.




Pracuji sice odděleně, ale rozhodně ne osamocen...

Jiří Jirásko, asistent marketingu


S trochou nadsázky mohu říct, že práce v Trigemě je pro mě důvod, proč ráno vstávat. Jsem sice jen malým zoubkem v perfektně fungujícím soukolí s názvem Marketing, ale je příjemné být jeho součástí. Před 15 lety jsem se coby čerstvý vozíčkář po vážném úrazu páteře stal členem rodiny Trigema a musel se naučit spoustu nových věcí. Pracuji sice odděleně, ale rozhodně ne osamocen. Markeťáci jsou príma lidi, kteří mě berou takového, jaký jsem a když nemohu já za nimi, přijdou oni za mnou.

Marketingová sova na nás dohlíží asi dobře...

Barbora Matlovičová, grafik


Ahoj, jmenuji se Bára a po pěti letech mateřské „dovolené“ se vracím do Trigemy. Sice je to návrat, ale někdy mi připadá jako bych nastoupila do jiné firmy. Hodně věcí se změnilo, a to nemyslím ve špatném slova smyslu.

Když jsem před 8 a něco lety nastupovala do Trigemy poprvé na pozici grafik v marketingovém oddělení, tak jsem se vrátila z roční cesty po jižní Americe, a byla jsem odpočatá a plná nadšení. Marketingové oddělení, stejně jako celá firma, sídlilo úplně jinde. Kromě Michala v něm byli zcela jiní lidé a v rohu kanceláře nás z nejvyšší police pozorovala trojrozměrná maketa sovy. Tiskovin o firmě bylo málo, podpora brandu byla v začátcích, stavělo se v Letňanech a o té díře poblíž stanice metra jsme sice věděli, ale ještě jsme netušili, že tam budeme brzy stavět také. V době odchodu na mateřskou se už náš tým proměnil. Tiskovin přibylo, nastavení, jak používat značku pokročilo a v tom prázdném prostranství u metra jsme již oslavovali položení základního kamene projektu Smart.

Nástup číslo dva. Nejsem odpočatá, ale jdu do práce opět plná nadšení a taky si trochu odpočinout od dvou dětí. Už od výstupu z metra nepoznávám okolí, zcela se změnilo a prokouklo. Kanceláře marketingu sídlí jinde, proto se mi občas stalo, že jsem se omylem zjevila v developmentu. Marketingový tým je úplně jiný. Kromě Michala, který se zařadil mezi trigemácké stálice, nikoho nepoznávám. Jediné, co je mi povědomé, je plastová socha sovy, která zase dohlíží na celý marketing. Asi to dělá dobře, protože po těch pěti letech vidím ve firmě neuvěřitelný progres a posun dopředu







Marketing skloubil, co mě baví, kreativitu a technologie…

Jozef Petráš, specialita marketingu


Ze střední odborné školy Polygrafické, kde jsem studoval tiskovou grafiku jsem se po čtyřech letech ocitnul na Univerzitě Pardubice obor polygrafie. Na první pohled by se zdálo že jsem pořád studoval polygrafii, nicméně ze střední školy, kde byla polygrafie brána z kreativního a uměleckého pohledu, kde jsem tvořil grafiku, plakáty a zabýval se tiskovými technikami, jsem se najednou ocitl ve světě chemie, fyziky a matematiky a učil se technickou část, která za těmi hezkými plakáty je. Oboje mě bavilo, avšak na univerzitě té technické stránky bylo až moc a na středí mě zas trochu nudilo to hezké povídání o Typografii.


A jak to už ve světě bývá po studiu se mi naskytla příležitost začít pracovat pro Marketingovou agenturu. O marketingu jsem v té době moc nevěděl, natož o online marketingu. Nicméně jsem se ocitl na své prví pozici Linkbuildera. Tato pozice mě vtáhla do světa výkonnostního marketingu a zde se mi konečně skloubilo to, co jsem potřeboval. Kreativní myšlení s technickými dovednostmi.


Jedno bez druhého se v Marketingu neobejde. Můžu si něco hezkého vymyslet, avšak pokud to nelze v rámci mého portfolia nástrojů zrealizovat neboli to nebude mít očekávaný výsledek, který si na základě dat vyhodnotím, nedává to smysl. Stejně tak nástroje, které můžou být super výkonné, sami nic nedovedou bez kreativního nápadu a přemýšlením nad souvislostmi.


Proto když se mě někdo zeptá na mé koníčky můžu mezi ně zahrnout i to co dělám. A jsem rád že dělám právě v Trigemě, kde je spousta zajímavých projektů, na kterých se vždy člověk naučí něco nového.




Kontaktní formulář

Odesláním formuláře přijímám podmínky zpracování osobních údajů společností Trigema - jejich zpracování proběhne za účelem zaslání odpovědi na zadaný podnět a případné vytvoření obchodní nabídky.