Představujeme se:
Reklamační oddělení



Pečujeme během záruční doby o naše zákazníky. Jsme přitom v každodenním kontaktu s našimi klienty a pomáháme jim řešit situace, které nastanou během záruční doby. Kromě vedoucího Michala Jaška jsme čtyři. S administrativní činností spojenou s řešením reklamací nám navíc pomáhá asistentka Kristýna Kadlecová. Naše práce určitě není stereotypní - umíme komunikovat s lidmi a dokážeme čelit různým výzvám. A někdy je jich opravdu dost!

Michal Jaško,
vedoucí oddělení

Oddělení vede Michal Jaško, který v Trigema Building pracuje už od dubna roku 2010. Původně k nám nastupoval jako stavební mistr. Od roku 2014 je na pozici vedoucího střediska reklamací. Má na starosti chod celého oddělení, zejména dodržování zákonných lhůt, jednání s výbory SVJ, plánování a následné dodržování ročních rozpočtů.

Jiří Weisgärber,
reklamační technik

Jitka Bouchalová,
reklamační technik

David Vácha,
reklamační technik

Kristýna Kadlecová,
asistentka reklamačního oddělení

Kontaktní formulář

Odesláním formuláře přijímám podmínky zpracování osobních údajů společností Trigema - jejich zpracování proběhne za účelem zaslání odpovědi na zadaný podnět a případné vytvoření obchodní nabídky.