Často kladené otázky (FAQ)
Výběr bytu a rezervace
Jak si mohu zarezervovat vybraný byt? Je rezervace zpoplatněna?
Jakým způsobem a kde si mohu sjednat schůzku s prodejcem?
Jaké smlouvy budu podepisovat?
Cena, poplatky a financování
Jak probíhá úhrada rezervačního poplatku?
Zajišťuje Trigema financování formou hypotečního úvěry?
Je nutné financovat s vámi doporučovanou bankou?
A pokud se i přes to rozhodnu pro financování své - nepartnerské - banky nebo třetí strany?
Jaké jsou možnosti platebního kalendáře? Mám i možnost volby?
Co je součástí ceny bytu?
Standardy a provedení
Kde se mohu podívat na kvalitativní standard?
Jaké jsou možnosti klientských změn?
Kdo Vám byty staví, jaká stavební firma?
Jaká je záruka na nové byty?
Jak se řeší případné reklamace?
Více informací naleznete v reklamačním řádu.
Správa domu a bytů
Kdo provádí správu objektu?
Legislativa a daně
Co je tzv. „Prohlášení vlastníka budovy“?
Může nabývat nemovitost cizinec a právnická osoba?
Co je to Zástavní právo a kdy mohu kupovanou nemovitost zastavit?
Jak probíhá zápis do katastru nemovitostí a jak dlouho to trvá?
Kdy se stanu majitelem bytu?
Co je „Společenství vlastníků jednotek“ a jak a proč vzniká?
Je členství ve Společenství vlastníků jednotek dobrovolné nebo povinné?
Kdo platí daň z nabytí nemovitých věcí a jaká je výše této daně?
Kdy jsem povinen začít platit daň z nemovitosti?
Ostatní
Co je Chytré bydlení?
Zjednodušeně řečeno jsme koncept Chytrého bydlení rozdělili do pěti navzájem propojených segmentů: ekologie a energie, moderní technologie, zdraví a bezpečí, cena a služby na dosah. To všedohromady má vliv na spokojené bydlení všech, kteří Chytré bydlení využívají.
Poskytnuté osobní údaje budou použity za účelem kontaktování zákazníka a vytvoření obchodní nabídky.
Podrobnosti o zpracování osobních údajů, jakož i o právech klienta najdete zde.