Koncept infocentra Cyberdog je založen na pokroku 21. století. Od zpracování vize až po samostatnou realizaci zabral více než rok. Není to klasické informační centrum, s jakými se člověk běžně setkává. Součástí infocentra je totiž roboticky obsluhovaná vinárna!
Stavba je složena ze dvou pater. Svým tvarem má připomínat hlavu a tělo psa, materiálem vesmírnou loď z budoucnosti. Cyberdog je prostor dělený na robotické pracoviště, vozíkovou dráhu umístěnou nad místy pro návštěvníky a prostor s projekcí, kde se promítají ukázky ze světa technologií. Díky speciální úpravě skla pomocí folie určené pro projekci mají kolemjdoucí možnost vidět projekci i z pěší zóny před objektem.
Celkové náklady na realizaci objektu přesáhly 20 mil. Kč. Tyto náklady jsou velmi vysoké právě z důvodu vývoje
nového konceptu a použitých technologií a materiálů.
Autor konceptu: David Černý, Ing.arch Tomáš Císař
Inspirace: Robot připravující míchané nápoje na zaoceánské lodi a roboti připravující drinky v Las Vegas.
Otevírací doba: PO–PÁ 16:00–22:00
Jestli se ještě teď ptáte proč byste měli navštívit Cyberdog, tak tady je jasná odpověď.
Praha má svoje další prvenství. Cyberdog je první místo v Evropě, kde robot obsluhuje vinný bar! A nejde jen o jejich nalévání, ale celý systém od objednávky až po platbu. To zní lákavě, nemyslíte?
Stavba je složena ze dvou pater. Svým tvarem má připomínat hlavu a tělo psa, materiálem vesmírnou loď z budoucnosti. Cyberdog je prostor dělený na robotické pracoviště, vozíkovou dráhu umístěnou nad místy pro návštěvníky a prostor s projekcí, kde se promítají ukázky ze světa technologií. Díky speciální úpravě skla pomocí folie určené pro projekci budou mít kolemjdoucí možnost vidět projekci i z pěší zóny před objektem.
Kromě dominantního postavení robotického someliéra bude Cyberdog disponovat množstvím multimediálního obsahu s vědecko-technologickou tématikou. K dobrému jídlu a vínu tak budete moci na jednom místě degustovat také zajímavosti a přelomové novinky z robotiky a kybernetiky.
Poskytnuté osobní údaje budou použity za účelem kontaktování zákazníka a vytvoření obchodní nabídky.
Podrobnosti o zpracování osobních údajů, jakož i o právech klienta najdete zde.