Úvod Kariéra Představujeme se Představujeme: Monínec

Představujeme naše týmy

 

Areál Monínec

Představení celého areálu a především nejdůležitějších osob v něm si vzal na starosti "otec" celého Monínce: Jaroslav Krejčí starší.

"Velké lyžování ve středních Čechách, velký sen a zároveň takové malé bláznovství. Tak to v roce 1994 na Monínci začínalo a mladý Jarda byl u toho. Lidi si klepali na čelo, nevěřili a někteří se to pokoušeli i rozmlouvat. Jarda se právě vrátil z vandru po Americe plný dojmů a zkušeností ze svobodného světa. Nabitý energií pomohl tátovi přemluvit mamku a s ojetým Trabantem vyrazili společně za velkým snem."

"Začátky přímo strašné, absolutní neznalost v oboru byla nahrazována někdy až zničující pokorou a hlavně nepřetržitou prací od vidím do nevidím. Všichni z rodiny prošli tvrdou zkouškou práce ve všech činnostech, od kuchyně, obsluhu až po úklid. Toto mohli vydržet opravdu jenom „srdcaři“. A Jarda, cepovaný od mládí sportem, to sportovní srdce v sobě měl. Přidrželo ho i v době, kdy po šesti letech úmorné práce přišla krize a sen se vzdaloval. Za velké pomoci ženské části rodiny se podařilo i tuto krizi překonat a jelo se dál. Najednou se začalo dařit a sen o „velkém lyžování“ nabýval konkrétní podoby. Jasno bylo, ale kde na to sehnat finance? Banky Monínci fandily, ale půjčit nechtěly."

"Když jde do tuhého a hrajete v životě férovou hru, přichází někdy boží pomoc, a ta skutečně přišla. Osudové setkání s Olegem Homolou a následně s Veronikou a Marcelem Souralovými nastartovalo novou etapu moderního Monínce. V té době už Jarda přebíral od táty otěže a také břímě vedení stále se rozrůstající rodinné firmy. Velkou posilou rodinného týmu se stala Líba, která vytvořila s bráchou silný manažerský tandem. Karty byly díky dohodě Marcela a Jardy rozdány velice korektně. Trigema projekt zafinancuje a rodina Krejčova bude z provozu areálu peníze vracet. A tak se zdánlivě pošetilý sen postupně stává skutečností a velké lyžování na Monínci ve Středních Čechách je už dnes realitou."

Níže naleznete několik profilů členů monínecké rodiny - té skutečné, pokrevní. Ale také mnoho dalších členů, jež se staly členy novými, byť "jen" pracovními. Všichni dohromady však přinášejí návštěvníkům areálu prvotřídni servis, který je podle zpětných referencí oceňován jako jeho největší výhodu. A takové hodnocení, stejně jako návratnost spokojených návštěvníků, je pro všechny členy týmu tou nejsilnější odměnou.




Hodný velitel

Jaroslav Krejčí ml., výkonný ředitel


Jarda se stará o vše podstatné, co souvisí s aktivitami Trigema Travel. Původně se věnoval pouze Areálu Monínec, který se svým tátou uvedli za přispění koncernu Trigema v život. V současnosti však už pravidelně pendluje hlavně mezi Moníncem a Prahou a podílí se navíc na přípravě dalšího areálu, který by chtěla Trigema otevřít. A jak jej popisuje vlastní otec?

"Jarda se od malička projevuje jako přirozený vůdčí člověk, který je neustále obklopen kamarády, pořád se kolem něj něco děje a stále má ještě sílu na kreativní nápady. Silně se to projevuje při pravidelných nedělních rodinných obědech, které už dlouhá léta pořádá a pečlivě připravuje jeho mamka. Menší slabinou je technická a ruční zručnost, na tyto práce potřebuje spolehlivé lidi, a jak sám říká, má to po dědovi, který byl váženým sedleckým obchodníkem, ale vyměnit žárovku mu chodil soused. V jádru je Jarda umírněný a někdy až moc hodný velitel, kterého jen tak něco nerozčílí. Když je potřeba někde pomoci, je na něj vždy spolehnutí."

Z bankovní úřednice vedoucí gastroprovozoven

Líba Vaverková, vedoucí střediska provozu


Za Líbou jde vše, co se točí okolo našich gastroprovozoven - Restaurace Hotelu Monínec, samoobslužné velkokapacitní restaurace M2 u nástupu na lanovou dráhu, Restaurace Trifot, ale také robotické zážitkové vinárny Cyberdog v Praze v Nových Butovicích. I když je Líba původem bankovní úřednice, je úžasně praktická a pokud je přesvědčená o správnosti věci, nemá problém se naučit nový systém a vymáčknout z něho maximum, aby jí provoz usnadnil. Správně k tomu umí motivovat svoje lidi, kteří až později pochopí, že jdou správným směrem. Je trochu hlasitější a rychlomluvná, nikdo ale zase nemusí pochybovat, že by to tak nemělo být.

V poslední době se dala na zdravý životní styl. Doufejme, že je to správná cesta. Takže i Trifot z tohoto nadšení může profitovat.
Co je na ní cenné ? Co slíbí, to splní.


Vyřeší každý problém

Miloš Němeček, vedoucí střediska služeb


Vedoucím střediska služeb je na Monínci už skoro 10 let. To je již přeci jen relativně dlouhá doba pro to zhodnotit, jaký je.

„Miloše jsem poznal před cca 15 lety. Jako příslušníka Policie, který k nám s trabantem jezdil učit lyžovat svoje dva kluky. Nikdy by mě nenapadlo, že to bude za pár let jeden z mých nejdůležitějších lidí v týmu. Ač mě někteří z okolí zrazovali, abych ho na pozici vedoucího střediska služeb nebral, něco mi říkalo, že je to správná volba. Čas ukázal, že jsem se nemýlil. Kroutíme spolu už osmou sezónu. Můžu zodpovědně říci, že si bez něj nedokáži provoz střediska představit. Kromě toho, že zvládl administrativu, dokáže vést kolektiv lidí, který obzvlášť v zimní sezoně není malý a velmi rozmanitý. Moc si cením jeho smyslu pro improvizaci a samostatné vyřešení problému. Ať provozního, technického nebo lidského.

Když upustí ventilek, umí pěkně zazpívat a ani tanec mu najednou není cizí. Ve volném čase, i když jej zase tolik bohužel nemá, stíhá organizovat různá setkání místních lidí - od Her bez hranic, přes plesy až po různé závody,“ popisuje Miloše Němečka Jaroslav Krejčí ml., výkonný ředitel Areálu Monínec..

Ochotná vždy pomoci

Jitka Budilová, sales manager


Jitka je na Monínci od doby, kdy se zde otevřel hotel. Tedy od roku 2011. Podle Jaroslava Krejčího ml. prý zatím nikoho ochotnějšího a vyrovnanějšího člověka, který by se tak dobře k hostům choval, ještě nepotkal. Pokud přijde nějaká negativní recenze, je i v ní Jitka nakonec pochválena. Paradoxně jí tato ochota vstřícnost někdy ubližuje, protože nestihne udělat svoje věci včas. Někdy proto klidně zůstane i po pracovní době a vše dotáhne. „Potěšila mne, jak zvládla nový rezervační systém. I když se jí ze začátku moc nepozdával. Momentálně vede recepci i obchod. Hodnotí práci Jitky výkonný ředitel Areálu Monínec.




20 let zkušeností ze světa eventů

Ondřej Viktora, sales manager


Ve světě hotelnictví a event managementu se pohybuje téměř 20 let. Začal v hotelech, pak si na několik let odskočil do produkční agentury, vedl konferenční centrum, pořádal koncerty, aby mě pak má kariérní cesta opět přivedla zpět do hotelu a opět do světa eventů. A co na tom Ondru stále baví? Asi hlavně komunikace, porozumět klientovi, dostat se na jeho vlnu, občas pomoci s kreativním konceptem, zaujmout a přesvědčit. A jak už to tak bývá, z některých klientů se stali přátelé.

A mimo práci – lákadel je spousta! S údivem a rád sleduje artistické představení, nedokáže si představit léto bez Colours of Ostrava nebo osedlat svého MTB Šemíka a vyrazit s přáteli na bajk.

Kontaktní formulář

Odesláním formuláře přijímám podmínky zpracování osobních údajů společností Trigema - jejich zpracování proběhne za účelem zaslání odpovědi na zadaný podnět a případné vytvoření obchodní nabídky.