Představujeme se:
Reklamační oddělení
Pečujeme během záruční doby o naše zákazníky. Jsme přitom v každodenním kontaktu s našimi klienty a pomáháme jim řešit situace, které nastanou během záruční doby. Kromě vedoucího Michala Jaška jsme čtyři. S administrativní činností spojenou s řešením reklamací nám navíc pomáhá asistentka Kristýna Kadlecová. Naše práce určitě není stereotypní - umíme komunikovat s lidmi a dokážeme čelit různým výzvám. A někdy je jich opravdu dost! Oddělení vede Michal Jaško, který v Trigema Building pracuje už od dubna roku 2010. Původně k nám nastupoval jako stavební mistr. Od roku 2014 je na pozici vedoucího střediska reklamací. Má na starosti chod celého oddělení, zejména dodržování zákonných lhůt, jednání s výbory SVJ, plánování a následné dodržování ročních rozpočtů.

Michal Jaško
vedoucí oddělení

Jiří Weisgärber
reklamační technik

Jitka Bouchalová
reklamační technik

David Vácha
reklamační technik

Kristýna Kadlecová
asistentka reklamačního odd.