Úvod Kariéra Představujeme se Představujeme: Reklamační odd.

Představujeme naše týmy

 

Reklamační oddělení

Pečujeme během záruční doby o naše zákazníky. Jsme přitom v každodenním kontaktu s našimi klienty a pomáháme jim řešit situace, které nastanou během záruční doby. Kromě vedoucího Michala Jaška jsme čtyři. S administrativní činností spojenou s řešením reklamací nám navíc pomáhá asistentka Kristýna Kadlecová. Naše práce určitě není stereotypní - umíme komunikovat s lidmi a dokážeme čelit různým výzvám. A někdy je jich opravdu dost!

Oddělení vede Michal Jaško, který v Trigema Building pracuje už od dubna roku 2010. Původně k nám nastupoval jako stavební mistr. Od roku 2014 je na pozici vedoucího střediska reklamací. Má na starosti chod celého oddělení, zejména dodržování zákonných lhůt, jednání s výbory SVJ, plánování a následné dodržování ročních rozpočtů.



Michal Jaško, vedoucí oddělení


Jiří Weisgärber, reklamační technik


Jitka Bouchalová, reklamační technik


David Vácha, reklamační technik




Kristýna Kadlecová, asistentka reklamačního odd.


Kontaktní formulář

Odesláním formuláře přijímám podmínky zpracování osobních údajů společností Trigema - jejich zpracování proběhne za účelem zaslání odpovědi na zadaný podnět a případné vytvoření obchodní nabídky.